MEXX Ice Touch Woman en MEXX Ice Touch Man!

IMG_3995.JPG

 

Bevries het moment. Geniet van het nu!

MEXX Ice Touch Woman en MEXX Ice Touch Man.

Nu er een nieuwe avontuurlijke zomer voor de deur staat, laten MEXX Ice Touch Woman en Man je even stil staan bij die kleine, ondeugende momentjes die jouw dag zo speciaal en uniek maken. Dit is het moment om te genieten van ijskoude sensaties en vrolijke ontmoetingen.

MEXX Ice Touch, zet je zintuigen op scherp met de verkwikkende koele sensatie van ijs dat smelt op je lichaam.

De nieuwe campagne van MEXX Ice Touch draait om spontane en vrolijke mensen die leven volgens het principe ‘pluk de dag’. De jonge, urban modellen Danielle Greyling en Levi Lomey, beide afkomstig uit Zuid-Afrika, zijn de nieuwe gezichten van de in Kaapstad opgenomen MEXX Ice Touch campagne. De acteurs zijn de perfecte belichaming van het spontane en opgewekte karakter van de MEXX geuren.

IJskoude sensatie op je huid: de geuren

MEXX Ice Touch draait om dit intense gevoel en de spannende connectie die daaruit voortvloeit. Het verfrissende en verleidelijke gevoel van ijs dat smelt op je huid verkwikt je zintuigen. Dit gevoel vormt de basis van de geur.

MEXX Ice Touch Woman

De energieke topnoten met roze peper, citrus en zwarte bessen worden versterkt door de delicate bloemennoten en het verfrissende mint van het hart. De basis van deze geur bestaat uit een mix van ambernoten en frambozen, met een vleugje cederhout voor dat verfrissende gevoel.

MEXX Ice Touch Man

De mannelijke, frisse en waterachtige topnoten van aromatische rode grapefruit en groene appel worden versterkt door een hart van cederblaadjes en een basis van sandelhout, patchoeli en amber, ter vervolmaking van het intense gevoel dat deze geur oplevert. MEXX Ice Touch Man draait om het ervaren van intense frisheid, rijke mannelijkheid en betoverende, ijskoude sensaties.

Geïnspireerd op een ijsblokje: de verpakking

De verpakking weerspiegelt het nieuwe MEXX imago: simpel, clean en fris. De holistische verpakking belichaamt het authentieke en frisse karakter van MEXX door een combinatie van moderne designelementen: een matglazen flacon die verwijst naar het ijselement met een bijzondere, zilverkleurige dop, blauwe vloeistof en een witte spraytube. De lichtblauwe (MEXX Ice Touch Woman) en donkerblauwe (MEXX Ice Touch Man) verpakking verbeeldt een arctisch landschap, dat het intens verfrissende effect van de geuren benadrukt.

Vrolijk en spontaan: de campagne

De lancering van MEXX Ice Touch zal gepaard gaan met een reclamecampagne onder regie van Giles Lovell-Wilson en met fotografie van Pancho Obrados, beiden meesters in het vastleggen van spontane en vrolijke momenten. De campagne is opgenomen in Kaapstad, Zuid-Afrika op een dak dat de ideale zomerse partylocatie bleek te zijn. De nieuwe, jonge en getalenteerde modellen Danielle Greyling en Levi Lomey bleken de perfecte keuze voor deze campagne. Ze hebben niet bewust hoeven te poseren. De beelden tonen spontane, vrolijke momenten die blijk geven van een intense connectie. Uiteraard speelt styling een belangrijke rol in de nieuwe campagne van MEXX Ice Touch. Stylist Sophie Fraser heeft met MEXX kleding de perfect Ice Touch look gecreëerd en vertelt wat je nodig hebt om deze look zelf te creëren: “Draag gewoon iets waar je je lekker in voelt, zorg dat het niet stijfjes wordt. Shirts met opgerolde mouwen, maar wel met dichte knoopjes, zodat je er zowel stijlvol als relaxed uit ziet.”

MEXX Ice Touch is verkrijgbaar bij parfumeries en warenhuizen

page2image9672

MEXX Ice Touch – het assortiment

MEXX Ice Touch Woman

Eau de Toilette 15 ml (17,50), 30 ml (25,00) , en 50 ml (33,00)

Showergel, Bodylotion en Deodorant Spray alle 150 ml en 8,95

MEXX Ice Touch Man

Eau de Toilette 30 ml (17,50) 50 ml (25,00) 75 ml (33,00) After Shave 50 ml (20,50) Shower Gel en Deodorant Spray beide 150 ml en 8,95.

Review:

Wij hebben de beide geuren mogen testen. De geuren zijn beide erg zacht en fris ik vind het wel een echte zomergeur, Mexx Ice Touch lijkt een beetje op de water geuren ( van een ander bekend merk die al een tijdje in de parfumerieën te koop zijn) De geur blijft goed op te huid hangen ik denk een uurtje of 4 maar daarna moet je wel weer bij sprayen.

Al met al zijn het heerlijke verfrissende geuren die je dagelijks kan gebruiken.

Liefs Patty x

 

Leave a Reply